söndag 9 januari 2011

Nytt år och nya tag på bloggen!

Ja då var det ungefär ett halvår sedan jag skrev sist. Tänkte jag ska göra ett nytt försök!
Har haft en trevlig långhelg som började med dop i Högsäter i torsdags för Emma och Fredriks son Vilgot. Sedan hade jag i lördags finbesök av familjen. Först mat från miss fajitas, sedan tårta och skumrutor som jag bakat. Roligt att ni ville komma! Men saknade ju såklart Malin med familj!!!
Nu sitter jag bänkad tillsammans med Harry och Kajsa framför vinterstudion och väntar på att M ska komma hem från Högsäter han också. Varit på Herrmiddag med skoteråkning :) Inte bättre än att man får lite längtan upp till stugan!

3 kommentarer:

  1. Tack för den goda maten och tårtan och skumrutorna inte att förglömma...

    Ska nog allt ta en nu till kaffet.

    SvaraRadera
  2. Nu har även jag fått smaka de fantastiska bakverken! Smaskens!

    SvaraRadera
  3. Kul att du bloggar igen! Kan jag få recept på skumrutorna?
    Vi hade gärna varit där och firat dig!!

    SvaraRadera