torsdag 3 mars 2011

Pärlor och Galgar

















Är så glad idag! När jag parkerade om bilen idag såg jag att kemtvätten/skrädderiet på hörnet för en gångs skull hade öppet när jag var i närheten. Kikade in och frågade om de möjligtvis hade ett par stålgalgar som jag skulle kunna få köpa. Vilket han hade och jag gärna skulle få köpa. Men det hela slutade med att han skänkte 10 fina galgar till mig! Nu ska jag bara hitta passande pärlor också, har funderat på en blandmix från panduro hobby men har inte riktigt kunnat bestämma mig. Måste nästan gå in någon dag för att titta på dem lite närmare... Alltid lite svårt när man bara ser en bild på nätet...

2 kommentarer:

  1. Hallå!
    Det finns massor med pärlor i Hålis. Kom och fynda!!!!
    Vi åkte en sväng förbi Tornvägen i går kväll, ingen hemma ;)
    Bara en röd bil i carporten.

    Kramar från
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Får komma förbi o titta någon dag :) Snart står det en svart (smutsig) bil på andra sidan i carporten o folk e hemma :D Känns inte lika avlägset med flytten längre!

    SvaraRadera